اعلام علاقه‌مندی آزمون عملی رشته های هنر وعلوم ورزشی کنکور آغازشد

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر و علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (آزمون سراسری ۱۳۹۹) هستند باید از امروز ۲۷ مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با شماره داوطلبان گزینه اعلام علاقمندی را تکمیل کنند.

داوطلبان می‌توانند با استفاده از روش‌های «شماره پرونده و رسید انتخاب رشته علاقه‌مندی رشته‌های خاص»، «شماره پرونده و رسید ثبت نام» و «شماره پرونده، شماره داوطلبی و شماره شناسنامه» نسبت به پرینت اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر و علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (آزمون سراسری ۱۳۹۹) اقدام کنند.

داوطلبان هریک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (مورد ۱ جدول ذیل) باید نسبت به انتخاب مورد مربوط منحصراً به صورت اینترنتی همزمان با پرینت کارت از تاریخ ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در این رشته در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به صورت متمرکز با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که نسبت به انتخاب مورد مربوط اقدام کرده اند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۴۲۰ هزار ریال (۴۲ هزار تومان) به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب اقدام کنند.

داوطلبان برای اطلاع از روزهای برگزاری آزمون عملی رشته مذکور به اطلاعیه‌ای که در روز یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود مراجعه کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود، حاضر باشند.

رشته‌های دارای آزمون عملی کنکور سراسری سال ۱۳۹۹

ردیف عنوان رشته‌ها
۱ علوم ورزشی – آموزش تربیت بدنی
۲ نقاشی (ارتباط تصویری)، آموزش ارتباط تصویری هنرهای تجسمی طراحی پارچه و لباس
۳ طراحی صنعتی
۴ ادبیات نمایشی
۵ مجسمه‌سازی
۶ موسیقی ایرانی
۷ موسیقی جهانی
۸ موسیقی نظامی
۹ کتابت و نگارگری
۱۰ آهنگسازی
۱۱ بازیگری
۱۲ طراحی صحنه
۱۳ نمایش عروسکی
۱۴ عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *